Digitalt utbud

  • Hur byter jag kanaler i Sappa Fem och Sappa Tio?

    Logga in på Mitt Sappa för att byta kanaler! Där ser du även tydligt vilka kanaler du kan byta till. Du kan även ringa oss, så hjälper vi dig.

    De nya kanalerna blir tillgängliga undernäskommande månads första dygn. Tänk på att beställa bytet i god tid, senast den sista dagen i månaden.

  • Hur gör jag för att önska nya kanaler till ert utbud?

    Vi tar gärna emot önskemål om både nya kanaler och funktioner till våra digitalboxar! Alla önskemål tas upp internt och ju fler som önskar samma sak, desto större chans är det att vi kommer uppfylla din önskan.

     Ring eller mejla oss dina önskemål!

  • Jag har beställt nya kanaler, när kommer jag kunna se dem?

    När du beställt nya kanaler tar det vanligen upp till en timme för din box att hämta dem! Därefter kan du se kanalerna. Dubbelkolla gärna att din box är påslagen och programkortet korrekt isatt.

    Har du problem att få igång kanalerna eller vill ha igång dem snabbare är du välkommen att ringa oss på 0774-444 744 fixar vi så de startar inom kort!

  • Vilka kanaler finns hos Sappa?

    Vi har de flesta kanaler du kan komma på, inklusive kanaler från C More och Viasat. Totalt har vi över 140 digitala kanaler i vårt utbud, varav en tredjedel är i HD-kvalitet! På sidan Alla kanaler kan du se vilka kanaler du kan välja och i vilka paketeringar de ingår. Ring oss om du inte hittar vad du söker.

  • Hur beställer jag en match pay-per-view (PPV)?

    Med C More PPV kan du beställa enstaka matcher från Allsvenskan och SHL direkt till din tv.

    För att kunna beställa en PPV-match behöver du vara digital-tv-kund hos Sappa. Logga in på Mitt Sappa för att beställa en match. Du kan också slå oss en signal så hjälper vi dig.