Jobba hos Sveriges kundvänligaste tv-operatör

Vad kul att just du är inne på denna sida och tittar. Förhoppningsvis innebär det att du ser Sappa som en potentiell arbetsgivare! Det gör oss stolta. Väldigt ofta behöver vi nya lagkamrater som vill jobba hos Sveriges kundvänligaste tv-operatör. Nedan lägger vi ut tjänster som är aktuella, men lika ofta tar vi spontant in nya personer om de har ”rätt profil i rätt tid” för oss!

Vem kan söka jobb hos oss?  Alla så klart! Alla som vill vara en i Sappalaget, som ställer upp på våra värderingar och tycker kul på jobbet innebär att jobba målmedvetet mot tydliga mål under trivsamma former!

Vi söker medarbete till Second Line Support!

Sappa växer och vi söker en ny lagspelare till vårt team Second line Support. Vi söker en heltidstjänst med start omgående.

Second Line Support är en centralt viktig på Sappa och här jobbar gänget med att hjälpa kunder som har tekniska problem med sin box, modul eller bredband och har redan fått första hjälpen via vårt Kundlojalietetscenter men är mer teknisk invecklat. Man jobbar nära vårt Kundlojalitetscenter och våra samarbetsparter ute i landet. 

Det handlar om att lösa kundernas problem enligt beskrivna supportramar. Kunden är det viktigaste vi har och den är i fokus! Här är det Second line support gänget som ringer upp kunden och fortsätter med ärendet tills det är helt löst. Man jobbar även väldigt nära vår teknikavdelning och är länken mellan teknik och Kundlojalitetcentret.

Kvalifikationer
Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Du har mycket goda datakunskaper och har lätt för att lära och hantera många olika tekniska program. Du är serviceminded och har tidigare erfarenhet av kundkontakt/service och gärna har telefonvana. Du delar Sappas värderingar. Det är meriterande och du tidigare har erfarenhet av teknisk support.

Som person är du en positiv och ansvarstagande person som har en stor känsla för service, är duktig på problemlösning och kundförståelse. Du är även en lagspelare som trivs att jobba i team och har ett eget driv att lära sig nya saker och hjälpa andra. Du har god förmåga i att informera och lära ut på ett lättförståeligt sätt samt att under pågående samtal arbeta med stödsystem och du trivs i ett högt tempo. Dina nyckelord är serviceinriktad, stresstålig, positiv, säljande och ansvarstagande.

Fyra andra viktiga saker är vännen, enkelheten, friheten och jobbaren. Det är Sappas värderingar och för oss är det viktigt att du kan identifiera dig med dessa för att platsa i laget. Här går nämligen laget alltid före jaget. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Du söker tjänsten via www.randstad.se och kontakta Maria Johansson på maria.johansson@randstad.se eller på 0729-88 94 24. 

Uppdragsgivare: AB Sappa
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Sista ansökningsdag: 2016-12-31

För mer information om tjänsten kontakta gärna:
Maria Johansson, Rekryteringskonsult på Randstad 
E-post: maria.johansson@randstad.se
Telefon: 0729-88 94 24 

Vill du jobba i vårt Kundlojalitetscenter?

Vi växer och behöver ofta ha nya lagspelare till vårt kundlojalitetscenter, både heltid och deltid. Ofta söker vi studenter som kan jobba kväll och helg.  Vi samarbetar med Randstad Göteborg när det gäller att jobba i vårt kundcenter.

Du kommer ingå i ett glatt och engagerat team som bemannar vårt kundlojalitetscenter. Med telefonen som redskap arbetar du med support och säljfrågor. Via inkommande och utgående samtal bemöter du kunden på ett trevligt och hjälpsamt sätt. Med ditt starka intresse för teknik, ekonomi och försäljning så svarar du på de flesta frågor. Kunden får därmed den allra bästa service och slipper bli vidarekopplad. Du kommer att få en god inblick i hela Sappas verksamhet eftersom du arbetar med frågor som spänner över hela organisationen.

I Sappas kundlojalitetscenter har vi tjänster som är både heltid, deltid och timmar. Tillsammans med laget i kundlojalitetscentret arbetar du efter ett rullande schema veckans alla dagar. Vilket innebär dag, kväll och helgarbetspass.

Du som söker har minst gymnasiekompetens, gärna med inriktning mot teknik och/eller ekonomi. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet från något serviceyrke med säljprofil. Och att du gillar att prata med människor! Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och du har god datavana.

Som person är du ansvarsfull, god lyssnare och har ett starkt intresse för service. Du finner glädje i att hjälpa andra och med trevlig attityd är du en bidragande lagspelare. Vidare har du en ödmjuk ton och känner stor lojalitet och engagemang för ditt arbete.

Vill du veta mer om hur det är att jobba i Sappas Kundlojalitetscenter är du välkommen att kontakta Randstad Göteborg, Maria Johansson på tel 072 988 94 24, din ansökan skickar du till maria.johansson@randstad.se.

-----------------------

Vill du jobba inom B2B-försäljning till fastighetsägare och partner?

Skicka din spontanansökan inkl cv till jobba@sappa.se så ser vi till att John Keränen, vår försäljningschef, tar del av din ansökan och kontaktar dig!

Du vill jobba på Sappa men har annan inriktning på din profil än ovan?

Skicka din spontanansökan inkl cv till jobba@sappa.se så ser vi till att ansvarig chef för just den avdelningen tar del av din ansökan och kontaktar dig!


Hjärtligt tack för ditt intresse och välkommen med din ansökan!